- Produktet levde ikke opp til den standarden jeg ønsket. Kan jeg få pengene tilbake?
Vi er veldig lei oss for at du ikke er fornøyd. I NATURLI’ ønsker vi alltid å gi en god opplevelse med våre kvalitetsprodukter.
Hvis du ønsker å klage, kontakt oss på info@naturli-foods.dk – inkluder navnet på produktet, en kort beskrivelse av hvorfor du er misfornøyd med produktet, et bilde av produktet hvis du har, og hvilken butikk du kjøpt det i. Vi vil svare så fort som mulig, innen 3-5 arbeidsdager.
- Det virker som om produktet er dårlig selv om det ikke har gått ut på dato. Hva bør jeg gjøre?
Vi er veldig lei oss for at du ikke er fornøyd. Dessverre kan produktets forpakning noen ganger bli skadet under transport eller noe kan skje under produksjon. Vi vil undersøke dette i detalj og jobbe for å finne en løsning.
Hvis du ønsker å klage, kontakt oss på info@naturli-foods.dk – inkluder navnet på produktet, en kort beskrivelse av hvorfor du er misfornøyd med produktet, et bilde av produktet hvis du har, og hvilken butikk du kjøpt det i. Vi vil svare så fort som mulig, innen 3-5 arbeidsdager.
Hvis du ikke fant det du så etter
kan du alltid til å kontakte oss.